Program: luni – vineri 9:00 – 17:00

Front-desk

Acasă Cariere Front-desk

Front-desk

SmileART își propune să ofere fiecărui pacient cea mai frumoasă experiență iar acest lucru este imposibil fără echipa de front-desk.

Credem cu tărie că personalul front-desk nu este doar cel ce răspunde la telefon și face programări, el are responsabilitatea să-i facă pe pacienți să se simtă ca acasă, să le diminueze emoțiile și să mențină o atmosfera relaxantă și pozitivă.

Întâmpinarea pacienților

Indiferent dacă este vorba despre pacienții care vin la consultații sau despre pacienți  interesați de anumite servicii, întâmpinarea lor reprezintă sarcina zilnică cel mai frecvent efectuată de personalul front desk. Pentru a fi eficient la acest capitol, nu contează doar ceea ce spui, ci și cum interacționezi per total cu oamenii ce trec pragul clinicii, deoarece credem cu tărie că interacțiunea avută cu front desk officer-ul poate determina dacă va mai exista o a doua vizită sau nu.

Preluarea și programarea apelurilor telefonice

Front desk officer-ul va prelua toate apelurile direcționate către numărul de telefon aferent programărilor, precum și apelurile posibililor parteneri. Acesta trebuie să managerieze cu politețe și seriozitate apelurile și indiferent dacă este vorba de apeluri efectuate sau recepționate, eticheta medicală trebuie menținută în tonul conversației, iar politețea nu trebuie să lipsească niciodată.

Organizarea si programarea pacientilor

Organizarea și programarea eficientă a pacientilor  este necesară pentru experiența plăcută a lor, dar și pentru eficientizarea programului medicilor. Un front desk officer eficient trebuie să fie întotdeauna pregătit pentru gestionarea situațiilor neprevăzute, cum ar fi anularea programărilor pe nepregătite, precum și includerea unor urgențe in programul medicilor. La acest aspect este necesară și o comunicare eficientă cu personalul medical, astfel încât să nu existe surprize neplăcute.

Comunicarea internă

Comunicarea internă în clinica SmileART este foarte importantă pentru armonia personalului și efectuarea eficientă a tuturor sarcinilor. În general, când vine vorba despre aspecte administrative legate de pacienți, acestea vor trece și pe la responsabilul de front desk, a cărui datorie este să fie atent la detaliile care i-ar putea ghida sarcinile pentru ziua respectivă.

Pentru a comunica eficient, întotdeauna este indicat să oferi informații concise și clare, iar de cele mai multe ori consemnarea lor în scris poate fi un alt avantaj – e-mail-uri sau memo-uri scrise.

Un front desk officer care poate comunica eficient atât intern, cât și extern, trebuie să se descurce în ceea ce privește eticheta telefonică, programe de bază precum pachetul Microsoft Office, software-ul cabinetului, abilități organizatorice și de time management.

Comunicarea externă

Pe lângă interacționarea cu pacienții, despre care am vorbit mai sus, front desk officer-ul este cel ce relaționează și cu diferiți vânzători, colaboratori, alte cadre medicale etc. Aceste interacțiuni pot necesita, în funcție de caz, diferite forme de comunicare – apeluri telefonice, e-mail-uri, fax-uri, scrisori, iar lista poate continua. Modul în care se comunică eficient cu aceste părți se deprinde și în timp, pe măsură ce se cunosc mai multe persoane și se efectuează mai multe sarcini.

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite CV-ul la adresa de email office@smileart.ro sau depune-l direct la sediul clinicii din B-dul Republicii Nr. 43, Onești .

Awesome Image

SmileART

SmileART își propune să ofere fiecărui pacient cea mai frumoasă experiență. Clinica Smile ART este lider de piață în domeniul serviciilor medicale stomatologice din Loc. Onești, având un portofoliu de peste 9000 de pacienți tratați.